سه شنبه , آبان ۱ ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اخبار منتخب / قیمت روز انواع سنگ نمک
قیمت سنگ نمک

قیمت روز انواع سنگ نمک

قیمت روز انواع سنگ نمک، سنگ نمک سختی گیر، سنگ نمک دامی، سنگ نمک مخصوص برش، سنگ نمک تزیینی، این صفحه به محض تغییر قیمت سنگ نمک به روز خواهد شد.

قیمت سنگ نمک خام

قیمت سنگ نمک

سنگ نمک خوراکی

قیمت سنگ نمک

فروش سنگ نمک سختی گیر

قیمت سنگ نمک

سنگ نمک دامی

قیمت سنگ نمک

خرید سنگ نمک صنعتی

قیمت سنگ نمک

قیمت انواع نمک صنعتی

قیمت سنگ نمک

فروش عمده صابون سنگ نمک

قیمت سنگ نمک

قیمت سنگ نمک تزیینی

قیمت سنگ نمک

قیمت سنگ نمک

قیمت سنگ نمک

قیمت سنگ نمک

قیمت سنگ نمک

همه محصولات سنگ نمک تزیینی را در این صفحه ببینید

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی

مجموعه هالیتو بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تزیینی در ایران است و محصولات خود را با قیمت عمده و بسیار استثنایی عرضه می‌کند اگر علاقمند به تهیه عمده سنگ نمک های تزیینی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما با ما تماس بگیرید.

ما علاوه بر تولید عمده محصولات سنگ نمک تزیینی، آجر نمک را نیز به شکل کاملا گونیا برش زده و آماده می‌کنیم که علاوه بر داخل کشور در کشورهای همجوار با ایران نیز بازار بسیار گسترده ای دارد.

قیمت سنگ نمک

بازار سنگ نمک صادراتی ایران

در بازارهای بین المللی کشور همسایه ما یعنی پاکستان رقیب جدی ایران در صادرات سنگ نمک است ولی در ۳ سال اخیر و با نوسانات ارزی رخ داده و همچنین فعالیت بیشتر شرکتهای پیشرو در زمینه صادرات سنگ نمک از جمله مجموعه هالیتو، سنگ نمک ایران بیشتر از قبل به دنیا شناخته شده است.

سنگ نمک ایران در بسیاری از کشورها حتی کشورهای دور دست وارد بازار آن کشورها شده است اما باید در این زمینه به دو موضوع توجه کرد:

  1. در خصوص صادرات سنگ نمک سفید کشور ایران توانمندی بسیار زیادی دارد البته تنوع سنگ نمک سفید بسیار فراوان است و باید سنگ نمک را از مجموعه‌ای که کار صادراتی انجام داده تهیه کنید
  2. سنگ نمک رنگی ایران مانند سنگ نمک قرمز و سنگ نمک نارنجی پاکستان نیست و در زمینه سنگ نمک رنگی کشور پاکستان از ایران قوی تر است ولی در زمینه سنگ نمک قرمز اندکی وضعیت ما بهتر است.
یادداشت

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک قرمز و سنگ نمک نارنجی در ایران است

قیمت سنگ نمک

قیمت گذاری سنگ نمک در ایران

از آنجا که سنگ نمک یک ماده کانی و معدنی به حساب می‌آید و از طرفی دیگر تفاوت کیفیت‌ها در هر معدن با یک معدن دیگر چه در یک شهر باشند یا در شهرهای مختلفی قرار داشته باشند سبب می‌شود هیچگاه نتوان یک قیمت ثابت برای سنگ نمک تعیین کرد.

قیمت سنگ نمک

ولی شما به عنوان خریدار همواره سه نکته را باید در نظر بگیرید:

  1. در خصوص تامین سنگ نمک در کشورمان ایران هیچگاه مشکلی وجود ندارد و در اکثر استانها معادن سنگ نمک وجود دارد ولی مهم کیفیت سنگ نمک است که باید مورد توجه قرار گیرد
  2. مقدار سفارش بسیار مهم است چرا که هر چه میزان سفارش بالاتر باشد طبیعتا کرایه حمل پایینتری باید پرداخت شود
  3. دقیقا سنگ نمکی مطابق با نیازی که دارید خریداری نمایید چرا که مشخص بودن این موضوع سبب می‌شود از گران خریدن و تهیه سنگی که نیاز شما نیست دور بمانید و از طرفی دیگر سنگی را نخرید که با کیفیت پایین خود سبب وارد آمدن خسارت به کسب و کار شما گردد.

برای مورد سوم اگر یک مثال بسیار واضح بخواهیم بزنیم باید به سنگ نمک سختی گیر اشاره کرد که سنگ نمکی کاملا تخصصی است چرا که اگر سنگ نمک حاوی کلسیم بالا را وارد مخزن دستگاه رزین سختی گیر کنید سبب وارد آمدن خسارت بیشتر به لوله ها و اتصالات و سیستم سختی گیری خواهید شد و همین یک اشتباه سبب می‌شود میلیونها تومان متضرر شوید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

این مطالب را نیز ببینید!

صادرات سنگ نمک

صادرات سنگ نمک ایران به بازار اروپا

صادرات سنگ نمک ایران به بازار اروپا، سنگ نمک آبی کریستالی، تجارت نمک آبی ایران در کشوراهی ایتالیا، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *