سه شنبه , آبان ۱ ۱۴۰۳
صفحه اصلی / چراغ خواب سنگ نمک / خرید مستقیم چراغ خواب سنگ نمک از تولیدی

خرید مستقیم چراغ خواب سنگ نمک از تولیدی

خرید مستقیم چراغ خواب سنگ نمک از تولیدی، گوی سنگ نمک، سنگ نمک وان یکاد، سنگ نمک کاسه، کیفیت کاملا بی رقیب، قیمتها باورنکردنی، قبل از اقدام به خرید سنگ نمک تزیینی حتما از ما استعلام قیمت بگیرید.

خرید چراغ خواب سنگ نمک زیبا با قیمت مناسب

چراغ خواب سنگ نمک، یکی از محصولات تزئینی بسیار زیبا است که امروزه در مواردی همچون استفاده به عنوان تزئین خانه ها و اتاق خواب ها و همچنین استفاده از آن به خاطر اثرات درمانی که دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه خرید چراغ خواب سنگ نمک، برای بهره گیری از این فواید، علی الخصوص جهت تزئین منازل بسیار رواج یافته است و بسیاری از افراد برای تزئین منازل خود و استفاده از این وسیله تزئینی زیبا در خانه های خود، اقدام به خرید چراغ خواب سنگ نمک می‌کنند.

چراغ خواب سنگ نمک

انواع بسیار گوناگون و متعددی از این وسیله تزئینی، با رنگ ها و شکل های زیبا برای خرید مشتریان، توسط شرکت ها و کارخانجات تولیدی این محصول تولید شده و برای فروش روانه بازار می‌شود.

در این میان آن دسته از شرکت هایی که اقدام به تولید چراغ های خواب از جنس سنگ نمک، با قیمت مناسب و کیفیت عالی و در عین حال زیبا بنمایند از دیگر شرکت ها در زمینه تولید و فروش این محصول پیشی می‌گیرند و ما هم در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید چراغ خواب سنگ نمک در تهران و دیگر و مناطق ایران بیشتر آشنا کرده و به فواید استفاده از این چراغ های خواب، خواص درمانی و طریقه ساخت این چراغ ها نیز نگاهی بندازیم با ما همراه باشید.

چراغ خواب سنگ نمک

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

فروش و خرید چراغ خواب سنگ نمک در تهران توسط شرکت های بسیاری انجام می‌گیرد و هر کدام برای جذب مشتریان بیشتر در این زمینه، اقدام به تولید چراغ های خواب سنگ با ظاهری زیبا و جذاب می‌نمایند.

معمولا اینطور مطرح شده که برای شهر تهران باید محصولات را گرانتر فروخت ولی ما علی رم بالاترین حد کیفیت، قیمتی را که برای تهران در نظر گرفته‌ایم با سایر شهرستانها یکی است و هیچ تفاوتی در این خصوص وجود ندارد.

چراغ خواب سنگ نمک

برای اطلاع از قیمت و مشاهده محصولات از این صفحه بازدید نمایید

علاوه بر استفاده از سنگ نمک چراغ خواب برای تزئین منزل و اتاق های خواب، در مواردی به عنوان یک وسیله تزئینی در محل کار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای دادن کادو و تقدیر و یادبود بسیار هدیه مناسب و ماندگاری است.

برای خرید چراغ خواب سنگ نمک در تهران، معمولا آسان ترین و بهترین راه، خرید از طریق سایت مجموعه است که به راحتی از طریق صفحه محصولات قابل انجام است و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

چراغ خواب سنگ نمک

همچنین امکان تماس و پیام در پیام رسانها برای خرید محصولات نیز وجود دارد و در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

مرکز فروش سنگ نمک تزئینی

مرکز فروش سنگ نمک تزیینی هالیتو اقدام به تولید سنگ های نمکی زیبا و حیرت انگیز با محتواهای گوناگون و متعدد می‌کنند به عنوان مثال برخی از این سنگ نمک های تزئینی، حاوی محتوا های عاشقانه و شعر های عاشقانه ای است که بر روی آن حک شده است و برخی دیگر از این سنگ نمک‌ها حاوی عکس هایی از اماکن تاریخی و یا مذهبی بوده که هنگامی که بر روی این سنگ ها حک می شوند یک سنگ نمک تزئینی زیبا و حیرت انگیز تولید می‌شود.

علاوه بر این موارد، سنگ نمک تزئینی آیه هایی مثل ” و ان یکاد” و همچنین چهار قل قرآن ، و … نیز موجود می‌باشد که بسته به سلیقه افراد می‌توانند به خرید چراغ خواب سنگ نمک، و یا سنگ های نمک تزئینی اقدام نمایند.

چراغ خواب سنگ نمک

بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تزئینی

ساخت و تولید سنگ نمک تزئینی امروزه توسط شرکت های بسیاری انجام می‌پذیرد ولی خروجی به دست آمده و محصولات ارائه شده و قیمتهایی که برای فروش محصولات در نظر گرفته می‌شود اختلاف هر مجموعه را با گروه دیگر نشان می‌دهد.

شاید عنوان بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تزئینی به نظر ساده برسد اما باید توجه داشته باشید تولید حجم انبوهی از سنگ نمک آن هم با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین کاری نیست که از عهده هر مجموعه‌ای بر بیاید!

چراغ خواب سنگ نمک

بگذارید با ذکر مثالی موضوع را برای شما مشخصتر کنم چند وقت قبل یک مجموعه‌ای تصمیم داشت ۱۵۰۰ عدد سنگ نمک تزیینی را با برچسب و چاپ مورد نظر و سیم و لامپ در مدت زمان ۴ روز سفارش داده و تحویل بگیرد!

اینجا چند موضوع وجود داشت اول بحث قیمت بود چون بودجه بسیار محددوی در اختیار داشتند دوم کیفیت بالا و سوم سرعت و زمان محدود!

به گفته مسئول هماهنگی و تدارکات آن مجموعه از بیش از ۱۵ گروه سازنده و مشهور سنگ نمک در ایران استعلام شد و هر کسی به یک دلیل قادر به ساخت نبود یکی قیمت، یکی دیگر کیفیت را تضمین نمی‌کرد و یکی دیگر گفته بود چنین کاری به ۲۰ روز زمان نیاز دارد!

چراغ خواب سنگ نمک

اما در آخر مجموعه هالیتو با تیم قدرتمند خود در مدت زمان ۴ روز ۱۵۰۰ سفارش را در نهایت کیفیت و با قیمتی باورنکردنی تحویل داد که فقط همین یک موضوع خود گویای بسیاری از مسائل است!

مجموعه هالیتو بزرگترین و برترین برند تولید سنگ نمک تزئینی در ایران می‌باشد که با بهره گیری از نیروهای مجرب و کار آزموده در این زمینه، اقدام به تولید و فروش سنگ های نمکی تزئینی، در قالب ها و طرح های گوناگون می‌نماید.

این شرکت همچنین در زمینه تولید و صادرات چراغ خواب سنگ نمک نیز فعالیت دارد که با کارهای ارائه شده در بازار داخل کاملا متفاوت است.

چراغ خواب سنگ نمک

چاپ طرح روی سنگ نمک

امروزه چاپ طرح، نوشته، عکس و یا چیز های دیگر، روی سنگ های نمک، به یکی از پرکاربرد ترین موارد در تولید سنگ های نمک دکوری تبدیل شده است.

از آنجا که سنگ نمک محصولی ماندگار است و هیچ کسی ان را دور نمی‌اندازد بسیاری از سازمانها و مجموعه ها برای کادو و یادبود از سنگ نمک استفاده می‌کنند که ما طرح های مورد نظر آنان را بر روی زیباترین سنگهای نمکی چاپ و ارسال می‌کنیم.

ما چاپ بر روی سنگ نمک را به شیوه ای کاملا حرفه ای انجام می‌دهیم که دقیقا حالتی شیشه ای دارد و در برابر آب کاملا مقاوم است.

خرید چراغ خواب سنگ نمک با طرح ها و الگو های متفاوت، از قبیل طرح عکس، عکس نوشته، عکس های اماکن مذهبی و تاریخی و … امروزه بسیار رایج شده است.

سنگ های نمکی که می‌توانند چراغ دار بوده و این چراغ به زیبایی آن ها بیفزاید و به عنوان یادگاری نگهداری شود.

چراغ خواب سنگ نمک

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

فروش عمده سنگ های نمک تزئینی، امروزه توسط شرکت های بسیاری انجام می‌پذیرد که با توجه به فروش عمده این سنگ ها قیمت مناسب نیز دارند.

اما نکته بسیار مهم طرح و پرداخت بسیار عالی در کنار قیمت بسیار به صرفه است که کار را سخت تر می‌کند چرا که به صرف در دست داشتن سنگ نمک نمی‌توانید از زیبایی آن لذت ببرید و باید الزاما طرح زیبایی نیز در اختیار داشته باشید.

سنگ های نمک تزئینی هالیتو هر دو عنصر قیمت و زیبایی را با یکدیگر تلفیق کرده‌اند و باعث اقبل هر چه بیشتر مشتریان گردیده است و برای اینه بدانید سخنی به گزافه به شما نگفته‌ایم کافیست یکبار از سنگ نمک درمانی هالیتو استفاده کنید!

مجموعه هالیتو در تولید این سنگ های نمک، از افراد با تجربه و کاردان بهره گرفته و اقدام به تولید سنگ های نمک تزئینی زیبا و جذاب با قیمت مناسب می‌نماید و همین موضوع سبب مشتری پسند بودن محصولات این شرکت شده است.

چراغ خواب سنگ نمک

خواص چراغ خواب سنگ نمک

یکی از دلایلی که باعث افزایش میزان خرید چراغ خواب سنگ نمک شده است خواص درمانی بسیاری است که این چراغ های خواب، در مقایسه با انواع دیگر آن دارد.

جریان های الکترومغناطیسی حاصل از نورهای چراغ هایی که در اطرافمان وجود دارد، باعث ایجاد آلودگی هوا می‌شوند که این آلودگی بر روی روند زندگی افراد تاثیرات منفی و مخربی بر جای خواهد گذاشت.

اکثر افراد برای اینکه از این آلودگی ها رهایی یابند در و پنجره های منازل خود را باز می‌کنند تا با این کار جریان هوای تازه وارد خانه شده و آلودگی ها را پاک کند اما بر خلاف تصور این کار در شهر های آلوده و پرجمعیت نتیجه عکس دارد و همین موضوع باعث شده است تا محققان فعال در این زمینه، سنگ های نمک و خرید چراغ خواب سنگ نمک را برای حل این مشکل پیشنهاد دهند.

چراغ خواب سنگ نمک

چراغ های خواب سنگ نمک، از قرار گیری چراغ در داخل سنگ های نمک سخت شده در طول سالیان دراز حاصل می شود

خرید چراغ خواب سنگ نمک، به خنثی کردن یون های خطرناک در هوا بسیار کمک می‌کند و از این طریق باعث پالایش و بهبود کیفیت هوا می‌شود.

املاح مختلفی که در سنگ های نمک وجود دارد، باعث شده است تا این سنگ های نمک، بسیار زیبا و جذاب به نظر آیند از جمله وجود آهن در این سنگ های نمک، باعث ایجاد رگه های قرمز رنگ در این سنگ شده و باعث می‌شود خرید چراغ خواب سنگ نمک، به خاطر این زیبایی ها، بسیار افزایش یابد.

چراغ خواب سنگ نمک

وجود املاح منگنز نیز باعث ایجاد رگه های نارنجی و زرد در این محصولات می‌شود که یکی دیگر از زیبایی های منحصر به فرد محصولات تولیدی از سنگ نمک، این است که هیچ دو سنگ نمکی را نمی توانید پیدا کنید که دقیقا یک رنگ و یک شکل باشند. این تنوع باعث افزایش خرید چراغ خواب سنگ نمک، به عنوان یکی از محصولات تزئینی شده است.

طریقه ساخت چراغ سنگ نمک

ساخت و تولید چراغ های خواب سنگ نمک دارای اصولی است که پیروی از آن ها برای تولید چراغ نمکی لازم است.

خرید چراغ خواب سنگ نمک، از شرکت های فعال در این زمینه نیز، بستگی به پیروی از این اصول دارد چرا که هرچه تولیدکنندگان و سازندگان چراغ های خواب سنگ نمکی با تجربه تر و کاردان تر باشند، تولید چراغ خواب سنگ نمک، به شکل بهتر و زیباتری انجام می‌پذیرد البته لازم به ذکر است کیفیت سنگ نمک عامل اصلی و تاثیرگذارترین موضوع برای ساخت چراغ سنگ نمک است موردی که اولویت آن از همه مسائل دیگر بالاتر است چرا که متریال مناسب فنداسیون و زیربنای هر گونه ساخت و ساز است!

چراغ خواب سنگ نمک

سنگ نمک مخصوص برش هالیتو سنگ نمکی صادراتی است که در ایران بی رقیب است

در برخی از سنگ های نمک رگه هایی وجود دارد که مانع از عبور نور می‌شود که پس از برش بایستی از آن ها در موارد دیگر بهره گرفت همچنین جنس، ضخامت، استقامت و رنگ این سنگ های نمک، از جمله فاکتور های مهم در تولید و ساخت چراغ های خواب سنگ نمک می باشند که پیروی از آن ها و رعایت آن ها از اصول اولیه تولید چراغ خواب سنگ نمک است.

چراغ خواب سنگ نمک

خرید سنگ نمک درمانی اصل

اصطلاح سنگ نمک های درمانی به سنگ نمک هایی اطلاق می‌شود که کمترین میزان ناخالصی را داشته باشند و از طرفی دیگر درصد خلوص آنها بالاتر از ۹۸٫۵ درصد باشد و وجود چنین سنگ نمک هایی با انالیز گفته شده بسیار صعب و مشکل است.

از دیگر سو به فرضی که چنین سنگ نمکی پیدا شود آیا می توان آن را برش زد و به شکل دلخواه تبدیل کرد و تغییر داد؟!

پاسخ به این سوال قدری مشکل است چرا که تقریبا تمامی نمک های سنگی در برابر مته و فشار مقاومتی ندارند و به راحتی پودر می‌شوند لذا یافتن سنگ نمک مخصوص برش چندان هم آسان نیست.

چراغ خواب سنگ نمک

اکثر سنگ نمک هایی که برای برش انتخاب می شوند یا رگه های سیاه دارند یا از کیفیت لازم برخوردار نیستند اما نوع بسیار کمیابی از سنگ نمک یک دست سفید وجود دارد که موارد گفته شده را درون خود دارد یعنی:

  • رگه سیاه ندارد
  • خلوص بالاتر از ۹۸٫۵ درصد دارد
  • در برابر برش فوق العاده مقاوم است

این سنگ نمک توسط مجموعه سنگ نمک هالیتو استخراج و عرضه می شود و مشتریان صادراتی بسیار زیادی نیز دارد چرا که کیفیت آن واقعا مثال زدنی است.

معرفی مدل های سنگ نمک شب خواب

قیمت گوی سنگ نمک هالیتو

چراغ خواب سنگ نمک

تخته گوشت سنگ نمک

شاید این بخش از صحبت خیلی با موضوع اصلی در ارتباط نباشد ام ا بیان آن خالی از لطف نیست چرا که تخته گوشت سنگ نمک یا همان سنگ نمک مخصوص آشپزی از انواع سنگ نمک برش خورده است که کاربرد و استفاده از هر روز بیشتر از روز قبل در حال گسترش است.

ما این سنگ نمک را در ابعاد بسیار بزرگ ۳۰*۵ به ضخامت ۵ سانت تولید می کنیم که چنین ابعادی تاکنون در ایران تولید نشده است.

اگر شما هم از علاقمندان طبخ غذا بر روی سنگ نمک هستید پس حتما این تجربه را داشته باشید و سنگ نمک مخصوص پخت و پز را سفارش دهید.

چراغ خواب سنگ نمک

بازار صادرات چراغ خواب سنگ نمک

صادرات چراغ خواب سنگ نمک در بازار خارج از ایران فوق العاده دشوار است و دلیلی اصلی آن هم وجود رقبای پاکستانی است که از سالیان قبل این بازارها را در اختیار گرفته‌اند و به آسانی نمی توان از آنها پس گرفت.

نکته‌ای که در خصوص چراغ سنگ نمک ایرانی وجود دارد بودن استادکاران بسیار ماهر و بنام است که هنر دست آنها زبان تحسین رقبا را نیز بر می‌انگیزد و با چیره دستی این عزیزان ما توانسته‌ایم در بازارهای صادراتی حرف برای گفتن داشته باشیم.

اگر شما هم علاقمند به حضور در بازارهای صادراتی چراغ خواب سنگ نمک هستید با ما تماس بگیرید.

چراغ خواب سنگ نمک

خرید عمده سنگ نمک تزیینی

برای خرید سنگ نمک تزیینی دو قشر اصلی جامعه هدف ما هستند که اولویت خرید این افراد با یکدیگر متفاوت است.

دسته اول مصرف کنندگان که خرید تکی دارند و دسته دوم خریداران عمده که معمولا دسته اول سرعت ارسال سفارش و کیفیت باال را مدنظر دارند و دسته دوم که خریداران عمده هستند فاکتور قیمت تعیین کننده خرید آنهاست!

چراغ خواب سنگ نمک

ما برای مصرف کنندگان این امکان را ایجاد کرده ایم که محصولات سنگ نمک درمانی هالیتو را با بالاترین کیفیت به صورت مستقیم از مجموعه خریداری نمایند و برای خریداران عمده نیز بالاترین کیفیت و بهترین بسته بندی را با پایین ترین قیمت در نظر گرفته ایم که به جرئت می‌توان گفت چنین بسته بندی با قیمت در ارائه شده کاملا بینظیر است.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

این مطالب را نیز ببینید!

دکوری سنگ نمک

فروش عمده دکوری سنگ نمک ارزان قیمت

فروش عمده دکوری سنگ نمک ارزان قیمت، سنگ نمک های وان یکاد، خرید سنگ نمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *